20 fakta

20 fakta utmaning.
1: jag trodde inte jag kunde bli gravid , vi försökte i 2 år innan William blev till.
2: Med Melwin hann vi knappt säga att vi skulle skaffa syskon innan han flyttade in i min mage.
3: en gång i min ungdom på Kristianstad dagarna drack jag ur någons dricka och blev drogad.
13 år gammal var jag.
4: jag har varit riktigt kär 2 gånger i mitt liv.
5: jag är rädd för att dö. Vill inte bli gammal och veta att livet är slut.
6: jag är rädd för att något hemskt ska hända Mina närmaste.
7: vill på ett vis bort från lönsboda men på samma vis vill jag vara kvar här.
8: jag har aldrig brutit något ben i kroppen
9: inte Heller legat på sjukhus mer än när barnen fötts.
10: jag har ingen kontakt med min mormor&morfar och är ganska ledsen för det. Dock inte lika mycket som innan.
11: jag äter alldeles för mycket choklad och dricker alldeles för mycket cola.
12: vill jobba på förlossningen.Min stora dröm att få Vara med och dela den upplevelsen med någon annan. Är dock rädd inför hur man reagerar när något går snett.
13: har aldrig snattat eller tagit något från  någon annan. När mina kompisar snattade 50 öres tuggummi på Statoil gick jag ut.
14: har dålig självkänsla och ett självförtroende som är nere på noll. Känner mig kass som Människa.
15: gillar när det är undanplockat här hemma. Lite skit i hörnen är det här me  försöker att hålla här undanplockat så gott det går med 2 småbarn.
16: är en riktig  nattmänniska.  Dock är mina barn morgonpigga så det är lite jobbigt. 
17: är nervös över att köra bil. Litar på mig själv som förare men inte på mina medtrafikanter.  Jobbar på att bli bättre.
18: vill egentligen ha 3 barn men börjar tveka mer och mer på det.
19: vill flytta till hus på landet. Helst mina föräldrars hus. 
20: är bra på att komma ihåg namn och ansikten . Har jag någonting träffat en person så glömde mer jag till 99% aldrig det ansiktet/namnet.


god natt ♥ 

Kommentera här: