.

godkväll
Sitter uppe insvept i vår gosiga filt i soffan och spelar lite meningslösa spel på nätet och lyssnar på småpojkarna där ute som tycker det är så roligt att göra däckaskrik i rondellen.
 
Denna vecka har vi gjort lite grann
I måndags var vi + Therese i stan
Vi lämnade våra kottar hos svärmor sen körde vi och bowlade
Efteråt så åt vi middag hos svärmor och var ute i lekparken lite innan vi körde hem igen.
i tisdags gjorde vi inte så mycket och likaså i onsdags.
Ringde och mailade till hyresvärden om diverse fel här och annat.
Till slut fick vi tag på dem och eric påpekade både det ena och det andra som failar här.
Så nu skulle de gå högre upp till den som äger huset.
Hoppas på att de kan ordna så här är beboligt.
 
I torsdags var William på dagis
Jag och Melwin var på 8 månaders kontroll och han fick godkänt precis som vanligt.
Han har ont i magen den stackaren och har svårt för att bajs,
jätte hård så nu har jag köpt lactulos och har gett honom katrinplommonpure dessutom så nu hoppas jag på att han kan bajsa så han återgår till att bli den glada killen vi är vana vid
När vi hämtat William på dagis så gick vi till marknaden. 
Tråkigt men vi hade lovat William att vi skulle gå en runda där så han kunde köpa någon leksak o nåt annat.
Han köpte en motorcykel och en liten klubba sen var han nöjd.
Träffade nästkusinerna också så då blev han ännu gladare.
På kvällen åkte jag och eric in till stan med Therese och Felicia och åt middag och bowlade.
Mysigt att komma ut lite på tu man hand utan barn då och då.
Mamma och pappa var här och passade våra kids
Melwin hade skrikit i cirka 3 timmar ungefär i ett sträck på grund av att han har ont i magen.
Så funkar inte detta nu under helgen så får vi ringa till bvcsköterskan.
 
Trappat ner på ammning radikalt då Melwin äter så mycket annat nu så nu är det mest till natten och som gos han ammar
Och som ett brev på posten kommer mensvärk och mens tillbaka
Jag har varit utan så länge så jag inte mindes hur jävla rälig och ofräsch man känner sig och hur jävla sur o tvär jag är under tiden..
 
Ikväll har vi varit hos mamma och pappa.
Ätit pizza och druckit kaffe
Sen skjutsade vi upp Marcus till byn när vi ändå skulle köra hem.
När barnen somnat gjorde jag milkshake och parkerade häcken i soffan, skulle lagt mig i tid men fastnade framför dödligt vapen 3 som slutar om typ 5 minuter så efter de är det läggdags.
 
 

Kommentera här: