snart

Om en vecka fyller min stora prins 3 år
Tänk att jag varit mamma i snart 3 år.
Älskade ungen min.
 
så nu planeras det kalas, ska försöka mig på att göra en spindelmannentårta och en blixten mqueentårta
Har aldrig gjort något sånt avancerat men ska försöka ändå. 
Kan ju inte mer än att bli katastrof
 
denna vecka har vi inte gjort så mycket
Måndags var William på dagis som vanligt.
i torsdags skjutsade jag o Mellebus mamma till läkaren i Osby, stackars moder är sjukskriven 
sen handlade vi på Netto innan jag körde hem henne och hjälpte henne in med varorna och blev bjuden på kaffe
Körde hem och hämtade upp William och Eric och så körde vi till Ikea och köpte en bokhylla till Williams rum för att kunna stuva undan ännu mer saker
Han har ett väldigt litet rum och väääldigt många saker + en stor säng som inte fyller så stor funktion då han sover i vår säng fortfarande
Eric bjöd på mat på IKEA och sen körde vi hem och jag hann vara hemma i typ en halvtimme och sen körde jag o Melle till Therese på tupperwareparty
köpte ingenting. är inte särskilt intresserad av sånt. men man får passa på att komma ut lite.
 
Nu kollar jag på BB och funderar
 
Amen och tack jesus i frack 

Kommentera här: