William 3 år

idag är det 3 år sen William kom till världen och vi blev föräldrar för första gången.
3 år av glädje och villkorslös kärlek.
vilken enorm kärlek jag känner för min förstfödde, han lärde mig vad älska utan gränser innebär.
Älskade unge. du gör mig galen ibland men mest av allt är jag stolt över att vara din mamma och jag tackar dig för att just du kom till oss idag för 3 år sen. klockan 17.18 kom du äntligen och vi var lyckligast i världen.
Grattis på födelsedagen älskade underbara William.

så idag har här varit fullt upp.
dagen började kvart i 7 av att födelsedagsbarnet vaknade
vid 7 kom eric hem och då fick vår grabb sina presenter.
av oss fick han : en ny sparkcykel en lego brandstation en stor brandbil en radiostyrd bil pussel och 3 filmer.
frukost framför teven och en av de nya filmerna.
jag o eric fixade tårtorna
jag bakade muffins.
bakade snickerskakor igår.

dukade och fixade och donade sen kom gästerna vid 13.00
av gästerna fick han
en skinnjacka och pussel av farmor
en spindelmannen cykel och en påse kinderägg av mormor morfar Martin o Marcus
en angry birds tröja av Oscar
svärd o sköld av Carl
traktor o pussel av Therese med familj
plusplus och godis av Annelie med familj.
pengar av gammelfarmor och gammelfarfar o eri.

fikade på tårta kakor o bullar.
hade det trevligt .
när alla gäster gått städades här undan och byggdes ihop leksaker.
sen på födelsedagsbarnet s begäran beställdes det pizza.
lite tvmys efter det sen blev det sängen för två trötta ungar.
nu ska denna trötta mamman även sova. William ligger över mina ben så de har somnat men han sover så skönt så det får gå







Kommentera här: