Februari

 
 Hej. 
Nu var det längesen jag skrev någonting här.
 
I torsdags var jag på shoppingtur med mamma o pappa, mysigt att umgås lite med dem ensam någon gång.
och att komma iväg utan barn för en gångs skull.
Vi började i leksaksaffären i Älmhult för  i lördags fyllde ju vår minsting 1 år, men mer om de sen
Jag hittade en present till honom där.
sen körde vi förbi Tornets förskola där jag jobbade ett tag 2013.
Ikea var det egentliga stoppet.
Vi fikade och gick i godan ro.
Jag hittade en present till till Melwin och en tallrik att komplettera min servis som mamma köpte sist vi var där. fanns då bara 11 tallrikar och jag ville ha 12. så nu är den komplett.
Mamma o pappa shoppade en del och jag var mest sällskapsdam
Sen gick vi lite i affärerna utanför ikea, 
Jag hittade två ramar till att ha på byrån i hallen.
Mamma var ju tvungen att in i godisaffären och pekade och kommenderade att jag skulle plocka för hon hade ju såååå ont i ryggen.
Efteråt så körde vi till osby, arbetsintervju väntade och jag hoppas jag får jobbet. Det kändes bra men man ska inte ta ut segern i förskott.
 
Igår fyllde minstingen 1 år. Älskade Melwin vad fort det gått det här året.
För ett år sen var jag inne på förlossningen för igångsättning. de tog hål på fosterhinnan vid 10 och sen följde 2 timmar och 45 minuters helvete. för fy fan vad ont.
Men efter 10 minuters krystvärkar var du äntligen ute vår andra son , Williams lillebror.
Allting har inte varit bra under ditt första år. 
Vår familj har varit ostabil men både jag och mina barns pappa kommer alltid att göra det bästa för våra barn även om det någon gång skulle vara så att vi går isär.
Men åter till i fredags.
När Melwin vaknade så sjöng jag och William för honom
Sen fick vi vänta med presenterna tills pappan skulle gå upp för att han skulle köra o jobba.
han fick 3 paket av oss och lite pengar att spara.
Sen skulle ju pappan köra och jobba och jag och prinsarna åt lite middag
På kvällen kom mormor morfar och morbröderna och grattade lillprins
Vi åt middag som var stek,potatis och morötter i ugn och hemgjord sås och grönsaker, Carro hon kan hon.
Presentöppning efter maten, Han fick ett trumset, en spargris och 200 kronor att stoppa i spargrisen
Efter det blev det tårta och han fick för första gången en helt egen bit att mumsa i sig. Det var uppskattat och han njöt verkligen lillebus.
 
Imorgon ska vi ha kalas för närmaste släkten, blir inte många då några är sjuka. så de får komma senare. 
Men firas ska han i varje fall med mat och ännu mer tårta :)

Kommentera här: