familjeliv

Att stå ensam kvar. Att vandra omkring i mörker. Att inte bli trodd. Att någon tror att man inte klarar sig utan denna någon.
 
Jag kämpar för mina barn. Kämpar för mitt liv som en del av en familj men jag kämpar förgäves.  Det gör ont i hjärtat att veta att vi inte längre är en.
att vi inom snasnar framtid kommer gå åt varsitt håll. Jag vill inte. Han vill egentligen inte Heller.  Men vårt förhållande är dött. Det finns ingenting kvar. Vi delar ingenting längre. Allt som vi en gång gjort och upplevt tillsammans är dåtid och inget jag ska tänka på enligt honom. Att man inte ska blicka bakåt. 
Men jag vill minnas det fina. För vi har haft det fint. Vi har haft det bra.
men nu är vår familj i spillror och kommer inom en snar framtid inte att kunna gå o laga igen.
 

Kommentera här: