Long time no seen

Jag har inte bloggat på evigheter.
Sist jag bloggade var mitt förhållande slut och mitt liv var kras.
Vi hittade tillbaka till varandra, Jag har hatat den här mannen i omgångar men jag vet också att han är mitt livs kärlek.
 
Min stora kille fyllde fyra i september och nu i lördags fyllde min lille kille 2.
Jag tycker det är sjukt att de växer så fort.
Nästa år börjar W i förskoleklass.
Nästa år hoppas jag att min utbildning är färdig så jag kan antingen jobba eller hoppa på nästa utbildning.
Jag vill läsa till barnmorska.
Tänk vad häftigt att vara med i livets början, och se lyckan hos nyblivna föräldrar, hjälpa till att puscha dem och så vidare.
Jag har sett livets slut i mitt arbete inom äldrevården så nu vill jag testa annat. Vidga mina vyer så att säga.
 
Just nu pluggar jag och tittar på tredje vågen på tv4 film, ungarna sover och E jobbar.
Har inte mer att säga för tillfället.
Ville mest in och säga HALLÅÅÅÅ

Kommentera här: